Aanmeldformulier lidmaatschap

ManVrouwAnders

JeugdSeniorenRecreanten

JaNee

Indien je afkomstig bent van een andere vereniging (vul in):

Ondergetekende verleent hierbij tot schriftelijke wederopzegging machtiging aan Saturnus om per kwartaal de contributie af te schrijven. (De competitiebijdrage wordt aan het begin van het seizoen afgeschreven.)

Vul hieronder de EXACTE tenaamstelling van je bankrekening in:

Heeft u bezwaar tegen het gebruik van foto's voor communicatiedoeleinden?
    NeeJa

Voeg hieronder uw pasfoto toe. Deze wordt gebruikt voor de spelerskaart van de NeVoBo (Nederlandse Volleybalbond).*

Akkoord

BELANGRIJK!
    - Voor jeugdleden tot 18 jaar dient een van de ouders of verzorgers mede te ondertekenen.
    - Met ondertekening van dit formulier geef je toestemming voor het vastleggen van de gegevens in de ledenadministratie.
    - Wil je competitie spelen? Upload dan hierboven een recente pasfoto in tbv je Nevobospelerskaart (foto's graag als .jpg of .jpeg).
    - De ingeleverde foto zal alleen gebruikt worden voor het aanmaken van de Nevobospelerskaart.